sprudlande

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

veckan som varit och komma skall

Av Linda - 22 augusti 2010 12:49

Ja nu har jag kommit igång på nya jobbet och det känns jättebra och superspännande.  Har haft planering och upptakt. På måndag kommer barnen 26 st är de på listan. sjukt många 6åringar på en å samma gång . Men de ska nog gå bra hoppas jag =)

Tar väl några veckor innan man kommer in i det men kul  ska det bli.


Igår var vi ner på barnens dag en sväng men det var inte mkt att hänga i gran inte. Åkte sen till Peters mamma där vi blev kvar till sextiden. Åkte hem gav Nova-Li lite gröt sen däckade hon i mitt knä framför bompa.


Har haft de jobbigt med min jäkla hosta, var till läkarn i fredags fick molipect utskrivet, hjälper lite iaf.  Fre till lör somnade jag inte förrän halv tre tror jag skitjobbigt. Igår gick de lite lättare iaf.


I dag så gör jag lite av varje, Nova-Li och Love är med fastrarna och Peter i stugan. Jag förbereder mina koregrafier till dansgrupperna som börjar på fredag.

Ska försöka städa upp lite här hemma oxå innan jag hämtar dom .

Ja resten av dagen går nog åt att fortsätta med detta och ikväll ska ja hjälpa Peter med lite skolarbete.


Imorrn äre som sagt en ny vecka. Då blir de fullt upp med nya jobbet , dansmöte och dansterminsstart.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 januari 2011 11:48

Nytt år ny blogg   http://minbebis.com/blogg/sprudlande

Av Linda - 28 december 2010 16:40


Tisdag redan- Inte för att de spelar så stor roll när man inte jobbar ,men ändå.   Igår var jag ut och åt med mina älsklingsflickor! Är så glad å tacksam att vi håller kontakten fortfarande, tänk att vi känt varann i mer än 20 år!!   Vi var i...

Av Linda - 25 december 2010 21:12


     Älskling målar! All färg ska användas :P   Då var julafton över och förbi. Juldagen snart lika så. Bilder från julafton ligger på kameran å de har jag inte orkat lagt in än. Hade vilket som en trevlig julafton igår =) GOdmat , trevligt...

Av Linda - 23 december 2010 09:38


Dan före Dopparedan!   I tisdags jobbade jag min sista arbetsdag. Bittersweet! Men skönt för nu börjar de bli tungt med maggen!   Igår var jag och Nova-Li ute på lite ärenden. Först en tur till kuppan, där vi shoppade lite julisar å så fikade...

Av Linda - 18 december 2010 10:09

Ja då var de lördag.   Har jag hunnit de jag hade tänkt då? Joda faktiskt! med något bakslag så har de gått bra =) hade jätteont i fogarna å knäna i onsdags så kunde inte göra nått mer än sitta still. störande! Men lär ju inse att jag är höggra...

Ovido - Quiz & Flashcards