sprudlande

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Linda - 17 augusti 2010 18:59

Började dagen med att gå upp fem. inte så kul. Åt frukost med lillis å sen kollade vi på bompa. Fick Nova-Li att somna om vid sjutiden. Ja somnade ja med i soffan. Gick upp igen vid 8, gjorde iordning oss å¨åkte till BVC.

Nova-Li har massa utslag som vi fick salva för å hoppas de ger med sig.

Åkte sen till dagis å lämnade Nova-Li. Hon var glad när ja gick, de kändes bra.

Åkte ner till stan för att köpa hundmat, då visade de sig att de inte öppnade än på 20 min. Gick till biblan men de öppnade 10. Då gick ja till dansstudion och koregraferade istället. Sen ner till Zoo igen, konsum å sen biblan å låna lite böcker så ja kan planera lite lektioner.

Hem å ut med hunden. hänga tvätt och äta. Vila . Sen hämta Noni på dagis. Hon var inte så sugen på att åka hem när jag kom och hämtade henne.

Hemma å leka å städa lite sen gå och möta peter .


Hem igen och laga lasange. Som blev supergoo! Efter maten blev de mys till bompa. de är så vi börjar och avslutar dagen med sötis.


Ja å nu sitter jag här och slöar lite. Snart ska jag ta tagit i lite planering.


Imorgon börjar jag mitt nya jobb , spännande!


Bilden vägrar att vända på sig. men iaf här så hjälper nova-li pappa att lysa med ficklampan.

  

Ovido - Quiz & Flashcards