sprudlande

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Linda - 9 augusti 2010 16:48

varit på lunchdejt med Hanna. VI åt på cafe Caal . En tacotallrik blev de för mig å en till noni. Efter maten gick vi ner till biblan där noni fick spatsera runt bland alla böcker å leka i kojan.

Åkte sen till ica och shoppade en väska till nova-li, 49, 50 perfa!


nu sitter jag här och slappar vid datorn. tänkte ta mig i kragen ocwh lägga ut lite kläder på tradera. får se om jag orkar :P



Av Linda - 9 augusti 2010 08:23


Då var semestern slut för Peter så nu är de bara ja och noni som är lediga, 1 vecka till. Sen börjar jag nya jobbet och NOva-li börjar dagis igen.


Känns trist att semestern å sommaren snart är slut, men alla tider har sin charm. Förhoppningsvis är de några veckor sommar kvar med massa sol så vi orkar med de mörkare halvåret.


Hösten blir spännande oxå , nya jobbet blir en rolig utmaning. =)


förövrigt vi har ju renoverat här hemma. ska lägga ut lite bilder på hur de blev i nästa inlägg!


promise!!



Ovido - Quiz & Flashcards