sprudlande

Direktlänk till inlägg 7 november 2010

slut på ledigheten

Av Linda - 7 november 2010 19:06

Då vare slut på ledigheten.
Har varit skönt att vara lite extra ledig.


Igår var vi ut på en liten utflykt hela familjen, jättemysigt =)

Annars har vi inte gjort något speciellt bara tagit de lugnt.


Idag har jag varit på träff med andra blivande mammor. Eller jag är ju redan mamma men ett gäng gravid tjejer =)

De var supertrevligt å hoppas de blir fler gånger. Kul att ha någon annan att prata med om graviditeten.


Veckans to do är väl egentligen inte något speciellt. Ska försöka företa mig att måla något.

Sen fixa lite inför ullared trippen! Nästa helg åker vi hiihi.


6 veckor var att jobba ungefär. Bara att hugga i !

Nu är de snart jul å då äre myspys . November är en trökmånad men julen börjar ju redan i nov i år å det gillar vi eller hur =)


  


 
 
Novembersara.

Novembersara.

20 november 2010 14:22

Åh, gud vilken söt bild på Nova-li! Kram!

http://novembersara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 januari 2011 11:48

Nytt år ny blogg   http://minbebis.com/blogg/sprudlande

Av Linda - 28 december 2010 16:40


Tisdag redan- Inte för att de spelar så stor roll när man inte jobbar ,men ändå.   Igår var jag ut och åt med mina älsklingsflickor! Är så glad å tacksam att vi håller kontakten fortfarande, tänk att vi känt varann i mer än 20 år!!   Vi var i...

Av Linda - 25 december 2010 21:12


     Älskling målar! All färg ska användas :P   Då var julafton över och förbi. Juldagen snart lika så. Bilder från julafton ligger på kameran å de har jag inte orkat lagt in än. Hade vilket som en trevlig julafton igår =) GOdmat , trevligt...

Av Linda - 23 december 2010 09:38


Dan före Dopparedan!   I tisdags jobbade jag min sista arbetsdag. Bittersweet! Men skönt för nu börjar de bli tungt med maggen!   Igår var jag och Nova-Li ute på lite ärenden. Först en tur till kuppan, där vi shoppade lite julisar å så fikade...

Av Linda - 18 december 2010 10:09

Ja då var de lördag.   Har jag hunnit de jag hade tänkt då? Joda faktiskt! med något bakslag så har de gått bra =) hade jätteont i fogarna å knäna i onsdags så kunde inte göra nått mer än sitta still. störande! Men lär ju inse att jag är höggra...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards