sprudlande

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Linda - 8 augusti 2010 08:56

Då var det söndag. Petes sista lediga idag innan han börjar jobba igen efter semestern. Jag har en vecka till innan jag börjar mitt nya jobb.


Herregud kan inte fatta att semestern redan snart är slut. Kommer ni ihåg när man var liten och ett sommarlov kändes som en evighet.


Kom ihåg somrarna när man var liten. Va underbara dom var. Hur vi ena sommaren härmade och tränade spice girls låtar hela sommaren , dagarna i ända. En annan lekte hanna och jag "du vet vad" som vi kallade det hehe å såklart massa gymnastik gjordes oxå. VI hade upprädanden i lekparker, på dagis å i trädgården. VI hade affär. En gång gjorde vi snurror i håret för 10 kr styck på områdets barn för att kunna köpa svart hårfärg :P


Vi lekte stadskampen, på rymmen, kurragömma. Vi ritade kläder, skrev berättelser och läste böcker.


En sommar, en regning sådan var jag och camilla besatta av the sims.


Sommaren 2004 var magisk. Vi åkte iväg bara vi 4 helt själva till GBG. kom ihåg att vi försökte sälja in att vi skulle få åka till turkiet. de röstades ner :P Men GBGresan minns jag med glädje och skratt.


Bara en liten del av allt skoj man gjorde. Man blir varm i hela kroppen när man tänker på det och längtar faktiskt ibland tillbaka till de bekymmerfria kravlösa åren.  Men de enda man ville när man var liten var att bli stor. aldrig är man nöjd!


Är dock glad att jag gått igenom tonåren å allt därtill . Idag är jag precis där jag vill vara. Allt jag önskade när jag var yngre har gått i uppfyllelse.


Jag sa alltid när jag var yngre att jag vill vara en ung mamma. Å så blev de ju! Utbildning har ja ju och jobb oxå. Å hus bor vi i. Underbart.


Snart är vardagen här igen , men det gör mig ingenting. Efter ledighet längtar ja faktiskt till vardagen. gillar faktiskt rutin. Dansterminen börjar om några veckor oxå så de är dags att göra koregrafier.


För er som inte vet så vankas det bröllop nästa sommar.


Här kan ni följa min planering fram tills bröllopsdagen =)


http://www.sparklingwedding.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards