sprudlande

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Linda - 13 juni 2010 20:38


Ja är seg, får ja väntar på mig själv :P väntar på att jag ska lägga in lite nya bilder på datorn :P Men de tar ju sin lilla tid så nu skiver ja iaf.


Här har de hänt mkt.

Förra veckan var händelsefull! Blev erbjuden 2 jobb. det är inte varje dag. visserligen är båda bara vik i ett halv år , men ändå!  Tackade iaf ja till jobbet som lärare i förskoleklass. Den andra tjänsten var en förlängning där ja jobbar nu. Jag trivs där å alla barn är underbara, men de är alltid bra att prova på lite nytt när man får chansen. Dessutom tror ja de här är mer åt de håll jag vill!


De roliga var att jag inte ens hade sökt de här jobbet. de ringde mig =)



Annars så har ja jobbat å jobbat . I fredags var jag ut med några av mina arbetskollegor på Broken å åt , de var jättetrevligt =)

Lördagen var de skitväder så vi åkte till Ikea och handlade golv å lite annat smått å gott. Kvällen avslutades med färsk potatis, kött och gräslöksdressing =) yummie.


Söndagen började med sovmorgon.. mm tio över sex. de är grejer de . hehe . Skämt å sido så sov Nova-Li hela natten och vaknade först vid tio över sex. de senaste dagarna har hon vaknat ca 4-5 gånger på natten å sen vaknat för att gå upp vid femsnåret. inte okej.. alldeles för tidigt.  Tror de beror på hennes hosta som vägrar släppa. Får ringa om de där i veckan.  Efter frukost gav vi oss ut på en promenad runt älven. jobbigt men skönt efteråt. Sen blev de lunch. Efter lunchen kom Mattias å Malin å vi å noni(som hon själv säger) åkte iväg till Lager 157.

Hittade leggings till både mig å Noni, några linnen till peter å lite annat.

Denna kväll blev de tacogratäng till middag. smarrigt.

För tillfället ligger vi i sängen med våra kära vänner bärbar 1 å 2 :P

blir en tidig kväll ikväll. skönt!


Imorrn jobbarja till fyra. sen hem en sväng å så umgås med hanna på kvällningen.


tisdag blire jobb som vanligt, sen möte på blivande arbetsplatsen å så fira lillebrorsan som fyller år i morrn(mån) egentligen.


Fullt upp här!


Men oj va skönt allt känns nu.


De löser sig alltid.... ä det gör de åxå  =)


dagens tips! filmen the ulimate gift- sevärd.






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards