sprudlande

Direktlänk till inlägg 8 september 2010

fullspäckad vecka

Av Linda - 8 september 2010 07:01

ja den här veckan ha då gått i ett.


i måndags var de jobba å Ultraljud sen grejade med massa allt möjligt.

Igår jobbade jag 12 timmar kan man säga. KOm till jobbet lite före halv åtta åkte hem från jobbet lite före halv åtta på kvällen! var APT möte på kvällen därför. Åkte sen å hämtade Nova-Li hos farmor å skjutsade henne till jobbet.

Åkte hem å la Nova-Li som tack å lov somnade på en gång idag. Igår fick jag nämligen hålla på i 45 min. puh!


När ja satte mig i soffan kände ja hur jäkla trött jag var. helt slut! Peter kom hem efter träning vid halv tio. ja däckade i soffan strax därefter. vakna å gick å la mig i sängen somna på en gång.


Ja å nu äre onsdag. lika späckat idag. Frukosten är äten för min del. lillsnutt sover faktiskt än, hör och häpna dock i mammas å pappas säng då hon först blev väckt av peter klocka å inte ville somna om, men nu får hon sova tills hon vaknar eller när vi behöver åka till jobb å dagis.

Ja idag blire jobb först, hämta på dagis, bankmöte sen och äta smörgåstårta hos anna som har födelsedags/inflyttnings grejs :P


Imorgon äre tordag  å då äre först de gamla vanliga jobba såklart. Slutar halv fyra då ska ja åka hem till emilia och se deras lägenhet. Hon har nämligen flyttat till borlänge!! WIEEE!!! på kvällen lär jag förbereda mina dansgrupper för sen äre ju fredag igen.  Ojojoj .



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 januari 2011 11:48

Nytt år ny blogg   http://minbebis.com/blogg/sprudlande

Av Linda - 28 december 2010 16:40


Tisdag redan- Inte för att de spelar så stor roll när man inte jobbar ,men ändå.   Igår var jag ut och åt med mina älsklingsflickor! Är så glad å tacksam att vi håller kontakten fortfarande, tänk att vi känt varann i mer än 20 år!!   Vi var i...

Av Linda - 25 december 2010 21:12


     Älskling målar! All färg ska användas :P   Då var julafton över och förbi. Juldagen snart lika så. Bilder från julafton ligger på kameran å de har jag inte orkat lagt in än. Hade vilket som en trevlig julafton igår =) GOdmat , trevligt...

Av Linda - 23 december 2010 09:38


Dan före Dopparedan!   I tisdags jobbade jag min sista arbetsdag. Bittersweet! Men skönt för nu börjar de bli tungt med maggen!   Igår var jag och Nova-Li ute på lite ärenden. Först en tur till kuppan, där vi shoppade lite julisar å så fikade...

Av Linda - 18 december 2010 10:09

Ja då var de lördag.   Har jag hunnit de jag hade tänkt då? Joda faktiskt! med något bakslag så har de gått bra =) hade jätteont i fogarna å knäna i onsdags så kunde inte göra nått mer än sitta still. störande! Men lär ju inse att jag är höggra...

Ovido - Quiz & Flashcards