sprudlande

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Linda - 5 september 2010 20:52

Ja oredan börjar sakta men säkert orda upp sig. Men mkt kvar än, denna helg har vi inte gjort många knop hemma.


I Fredags hade jag mina dansgrupper igen. har nästan 30 st i varje grupp. Å de är jätteduktiga =)


Ilördags åkte jag och noni med mina föräldrar till vår sommarstuga för att vattna lite å grilla lite korv.  På kvällen sov kattis hos oxå, vi började kolla på film men gav upp efter lite mer än halva.


Idag har ja varit rätt slö. Fick sovmorgon som vi kallar det till halv åtta  hehe:P På eftermiddagen tog ja mig en lite extra sovlur för ja var fortfarande trött. Sen åkte vi å handlade lite å lagade käk.

Nu sitter ja här och väntar på min skrivare som är så seg. Skriver ut papper till jobbet.


Annars så har vår lilla tjej gått å blitt stora tjejen nu. I veckan bar vi upp hennes växa-säng. Å det har gått hur bra som helst med den. Hon verkar sova gott i den. det är fortfarande dock kul att gå upp några gånger innan man ska sova bara för att man kan. hehe :P


imorgon. ja IMORGON =) Wieee

Ovido - Quiz & Flashcards