sprudlande

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Linda - 15 september 2010 19:10

har inte orkat skriva på flera dagar. När jag väl sätter mig ner vid datorn orkar ja inte.


Peter nattar NOva-li och jag sitter här och slöar och kliar . ja de kliar i ögonen och i näsan, något jag är allergisk mot men kan inte komma på vad.


Annars ja då äre ju snart helg igen :P


Igår var vi hos peters mamma och åt för att fira henne.  Vi gjorde även den roliga upptäckten att vi har en vattenläcka i badrummet. not nice!!!!!!

Det är elementet som läcker. har ringt till försäkringsbolaget å de skulle komma hit och titta.  Dessvärre är badrummet renoverat senast i början på 90. de är ju 10 år sen.  jaja vi får väl se.


Imorse var de stressigt , nova-li lyckades med att hinna stoppa något i toan, ja hann inte se vad de var och han inte greja nå mer med de där på morgonen.  peter grävde fram vilket visade sig vara en stjärna från takmobilen.


På fredag äre dags för dansgrupper igen , gu va veckorna går fort. På fredag ville Karro låna nova-li över natten så då ska ja och peter bara slappa framför en film efter mina grupper. 


om 2 veckor ska vi åka till Ikea och handla golv å lite annat smått å gott till bebisens rum å så saker till köket vi ska göra till nova-li .


Får se om de blir av en trip till Ullared i slutet av oktober oxå, med några tjejpolare.



Ovido - Quiz & Flashcards