sprudlande

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Linda - 28 december 2010 16:40

Tisdag redan- Inte för att de spelar så stor roll när man inte jobbar ,men ändå.


Igår var jag ut och åt med mina älsklingsflickor! Är så glad å tacksam att vi håller kontakten fortfarande, tänk att vi känt varann i mer än 20 år!!


Vi var iaf ut å åt på broken dreams. Supertrevligt var de, längesen ja skratta så mkt :P Älskar er, de hoppas jag ni vet.


Idag har vi städat lite hemma å börjat tvätta upp lite bebiskläder. Har bara tvättat unisexkläderna eftersom jag inte vet vad de är för kön.

Just nu är jag hemma hos mina föräldrar å hälsar på lite, ska väl så småningom dra oss hemåt för att laga lite mat. 


Imorrn vet jag inte vad de blir, kanske en tur barnens hus för att köpa en snutte till bebisen.


kan inte fatta att de snart bara är 1 månad kvar till BF. Den kan ju faktiskt komma när som, bara de är efter nyår så blir glad.


Ja när de gäller nyår som blir de nog ingenting alls. Peter har jour så vi kan inte åka iväg nånstans. sen är de ju inte så bara när man har en 18 månaders å är höggravid :P Jaja de blir som de blir! De viktiga är ju inte hur man firar utan med vilka.


Tänk 2011 kommer bli ett superbra år! tillskott till familjen, 2 barns mamma oj oj , å så bröllopet som faktiskt bara är ett halvår bort. Har faktiskt börjat lite smått å blev mer sugen nu igen efter gårdagens prat om det =)


  Nova-Li i somras. tänk vad stor hon redan hunnit bli!

Ovido - Quiz & Flashcards