sprudlande

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Linda - 4 december 2010 22:14

SÅdär ja nu har ja gjort bloggen lite juligare =)


Vad har hänt sen sist då? Ja jag har eller är väl fortfarande förkyld å seg men iaf så var ja hemma från jobbet tre dar denna vecka. behövdes verkligen. Febrig, trött å sliten å höggravid på det.


Ja på tal om höggravid. GIck nyss in i vecka 32. Herregud vad fort tiden går. Dvs 9 veckor kvar nu.  Sen har ju ja gått å fått för mig att bebisen tänker komma tidigare så de kan ju till å med bara vara 7 veckor kvar. Men vi får se när de är dags för bebisen å titta ut =) Vi längtar massor hela familjen!!


Idag har det varit dansuppvisning för hela slanten. Samma gäller imorrn. Lite drygt när hela dagen går åt men de är kul att se mina å alla andra grupper =)

Nu blir ett halvår mammaledigt från dansstudion igen, men till hösten är jag troligen tillbaka igen. då som gift 2 barns mamma =) sjukt! men ack så underbart!!


Imorrn ska ja försöka baka lite lussebullar oxå om de hinns med vi får se vad energin räcker till.


I veckan som kommer är de inget speciellt planerat tror jag. Eller på söndan blir de lucia med f-klassen. Annars får vi se vad de blir.


Har börjat slagit in lilte julklappar oxå, skönt att ta några i taget så man kan lägga ner lite mer energi på själva inslagningen, tycker om å pyssla å så om tid finnes. När de gäller köp av julklappar så tror ja de bara är ett fåtal kvar nu.


    

Ovido - Quiz & Flashcards