sprudlande

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Linda - 15 maj 2010 20:49

Dagen började ju som de senaste dagarna. Men sen klarnade upp och blev superväder idag =) Hur skönt som helst.

Peter har varit å jobbat eller är än så idag har och nova-li roat oss utan pappa.


VI började dagen med att gå ner till domnarvets centrum och handlade lite. Köpte en calippo till nova-li å en magnum till mig å satt å mös på en bänk därnere. Nova-Li`s glassätande innebar glass överallt . hehe men va gör de .


Hem igen å då kom min storebrorsa och hälsade på. Vi satt ute och solade å novis gungade å lekte. Vägrade sova middag. så de fick vara :P  Hon somnade dock när hon gungade lite senare. lillpluppan!

                 


Ja gjorde iordning en brun och vit kladdkaka. Sen kom även mina päron hit. efter ett tag så även lillebror å hans tjej. Vi grillade å lek å mös ute i det härliga vädret. Till efterrätt blev de såklart min tigerkladdis!


För en timme sen åkte de hem å jag försökte lägga nova-li men idag var de lättare sagt än gjort. annars brukar de bara va å lägga henne så somnar hon på 5 röda. Men efter dryga 45 min somnade hon tillslut.


Nu sover iaf min älskade dotter. Jag sitter å slösurfar lite å lägger över lite kort på den här datorn . Om några timmar kommer Peter hem.


hoppas på lika fint väder imorgon men tror inte de såg så ljust ut.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards