sprudlande

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Linda - 20 november 2010 20:45

Ännu några veckor har gått. Kan inte fatta vad fort tiden går nu.

Vad har man hunnit med då?


FÖrra helgen var jag , emilia och anna till ullared och shoppade järnet =) Hade jättetrevligt och hittade de mesta som jag tänkt handla, mest julklappar blev det. så inte så många kvar nu som ska inhandlas.


Veckan som varit har rullat på , utvecklingssamtal å grejer.


Igår vare dansgrupper näst sista gången för terminen. Uppvisning väntar 4-5 dec på forum i kvarnsveden.


Idag har ja varit skitseg på förmiddagen och på eftermiddagen har jag varit å fikat med gravidmammorna från dalarna =) Efter fikat åkte jag å familjen hem till mina parents å blev bjudna på mat! nam nam!

nu är vi hemma igen å sitter å slappar i datorn. SKittrött är jag så de blir nog ingen lång kväll ikväll.


Imorgon väntar städning och ta fram å kolla på vad vi har i julpynt väg. ska även försöka ta julkortet imorrn!



Ovido - Quiz & Flashcards