sprudlande

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Linda - 21 oktober 2010 19:08

Ja igår efter att jag gjort illa mig kom sambon hem efter halva dagen för att ta hand om mig =) Ja kunde ju knappt göra något så de va bra med assistans.


Med sig när han kom hade han ett stort wienerbröd å blommor. Liljor! Min favoriter ;)


VIlken toppensambo man har.


Jag älskar dig Peter!!!!!!!!!


  

Av Linda - 21 oktober 2010 09:37

Här har man lyckas gjort illa foten. trampade snett å ramlade ner två trappsteg på utetrappen när vi var på väg. Nova-LI blev jätterädd när mamma ramlade. Nova-Li som var sjuk å skulle vara hos farmor under dagen då både sambon å jag hade svårt att vara hemma från jobbet. Fick hjälp av grannen in å när ja kom in fungerade inte strömmen. strömlöst i halva blge var de tydligen. typiskt!
Sambon fick komma hem å skjutsa dottern till farmor.
Ja fick vara hemma iaf å vila upp min fot som jag inte kunde stödja på.
Vid elvatiden kom sambon hem med fikabröd å mina favoritblommor, liljor! vilken man. han hade tagit komp resten av dagen så han kunde ta hand om mig =) Lite svårt att hoppa runt på ett ben när man är gravid. Ta sig ner för trappen var en utmaning.  På eftermidagen fick ja en tid på vårdcentralen. inget brutet men f-n så ont! en rejäl stukning var de. blev lindad å inhandlade kryckor. så nu hoppar man runt här men gravidmagen på ett par kryckor. klant!


Idag känns foten lite bättre kan iaf sätta ner den lite lätt i backen.

Men oj vilken träningsvärk i vä ben och bröstmusklerna.


idag ska jag vila upp mig å passa på att förbereda lite inför ullaredtrippen å julkvällen =)

Av Linda - 21 oktober 2010 09:26

Håller på och letar efter en julklänning till Nova-li.


Denna tyckte jag var supersöt!


Klänning

halens.se



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards